У 2018 відбувся дебют Audi e-tron GT, авто можна було зустріти і в промо Avengers: Endgame. І ось він нарешті перетворився в серійне авто з модельного ряду 2022 року. Преміальний електроседан e-tron побудований на платформі Porsche Taycan.
Седан представлений в двох версіях – базова версія і версія RS. В обох випадках авто оснащується двома електромоторами і повним приводом. Обидва електрокари мають однакову тягову батарею ємністю 93 кВт∙год, з якої ефективно використовуються 85 кВт∙год. При цьому, присутня 800-вольтова електросистема, для швидкої зарядки акумулятора. Від станції постійного струму потужністю 270 кВт і напругою 800 вольт можна зарядитись всього за п'ять хвилин, цього буде достатньо щоб подолати ще 100 км шляху. А повна зарядка все ж займе більше, ніж 25 хвилин. Електромобіль має активні заслінки повітропроводів для охолодження гальм, які відкриваються тільки при необхідності. Коефіцієнт аеродинамічного опору 0,24.
Габарити:
- Довжина – 4989 мм
- Ширина – 1964 мм
- Висота – 1414 мм
- Багажник – 366 л/405 л
Базова версія Audi e-tron GT має передній двигун потужністю 238 к.с. і задній на 435 к.с. Однак, у підсумку отримуємо це 476 к.с. і 630 Нм в стандартному режимі. При активації Launch control потужність за 2,5 с збільшується до 530 к.с. і 640 Нм. Базовий e-tron з Launch Control здатний розганятися до 100 км/год за 4,1 секунди, максимальна швидкість - 245 км/год. Паспортний пробіг на одному заряді - 487 км.
Сходинкою вище стоїть «заряджена» версія RS e-tron GT з потужністю 590 к.с. і крутним моментом 830 Нм У режимі Overboost з функцією Launch Control потужність збільшується до 637 к.с. Розгін з 0 до 100 км/год – 3,3 с , а версія RS - за 3,3 секунди, максимальна швидкість 250 км/год. У версії Audi RS e-tron GT встановлена пневматична підвіска з трикамерними балонами (кліренс регулюється в межах 42 мм).
За доплату обидві версії можна оснастити вуглець-керамічними гальмами і повнокерованим шасі. Задні колеса можуть відхилятися на кут до 2,8 градуса, при цьому на швидкості до 70 км/год вони повертаються в протилежну сторону з передніми, тим самим покращуючи маневреність. Після 80 км/год повертаються в ту ж сторону, підвищуючи стабільність.
Інтер’єр.
Салон електромобіля – це царство екранів, фізичних і сенсорних клавіш, які вдало поєднуються з класичними елементами німецького дизайну. Сидіння обтягнуті екологічною шкірою Nappa. У салоні розміщений 12,3-дюймовий екран позаду керма, його доповнює 10,1-дюймовий сенсорний MMI-дисплей на центральній консолі. Вони обидва управляються новітньою інформаційно-розважальною системою Audi.
Присутній чіп LTE Advanced для створення точки доступу Wi-Fi на борту, навігація на основі карт Here, супутнє мобільний додаток для управління дверними замками, а також підтримка CarPlay і Android Auto. Додатково в базову версію можна додати матричні світлодіодні фари LED Audi Matrix, додатковий дисплей, що проектує інформацію на лобове скло, аудіосистему Bang & Olufsen.
Дорожча модель RS включає в себе деякі з цих функцій, але її ціна також може зрости в залежності від обраних колес і даху. В якості опції пропонуються шумоізолюючі скла на бічних і задніх вікнах, а також масажні сидіння.
Серед опцій заявлені адаптивний круїз-контроль, система автопарковки з дистанційним управлінням, система озвучення, яка наділяє електромобіль синтезованим «голосом», схожим на звук машин з двигунами внутрішнього згоряння. В загальному – будь – який каприз за додаткову плату.
Ціни на базову версію і версію RS у США - 99 900 і 139 900 доларів відповідно. У США поставки Audi e-tron в офіційні дилерські мережі почнуться цього літа, а європейські продажі стартують навесні.
Якщо Ви у пошуках Audi, залиште заявку на сайті, і наші менеджери підберуть для Вас ідеальні варіанти абсолютно безкоштовно!
І памятайте, ми здійснимо Вашу мрію, Вашу американську мрію!
Створено : 22.02.2021 11:23
Переглядів : 1353